Reviews of Top-Steroids-Online.is
Read customer reviews on Top-Steroids-Online.is and share your own experience!
Read customer reviews on Top-Steroids-Online.is and share your own experience!
Be sure to connect to the address “ top-steroids-online.is » which is the only official site, there are fake TOP sites like " topsteroidsonline.com » (without hyphens «-«) which is a FAKE SITE that copied us. Thank you for your understanding.
I was not lucky this time, I ordered products that were breaking which caused a delay for my cycle. I had to shift my program. But it happens, I can understand. Thank you to the team for your seriousness especially in Ben who has always been there to assist me.
Response from TOP-STEROIDS-ONLINE.com
Hello Noah,
We thank you for your review.
It happens that a setback arises but you can always count on our team to assist you and honor your order.
We wish you an excellent cycle and see you soon!
I have already paid and until now the status is still pending. When will my order be validated?
Response from TOP-STEROIDS-ONLINE.com
Hello Vincent,
Thank you for your comment.
Validating a payment takes on average 2 to 3 days excluding weekends.
If you do not want to wait, it is possible to choose payment by cryptocurrency which is instantaneous, reliable and secure.
For any questions regarding the progress of your order, please contact our customer service directly via this link: https://top-steroids-online.help/
Count on our team to assist you.
Sportingly,
Hice mi pedido la semana pasada, pagué con bitcoin y la validation fue muy rápida, ahora ya he recibido el number of seguimiento.
Estoy impresionado con su eficiencia, queda por ver la calidad de los una vez recibidos products.
Response from TOP-STEROIDS-ONLINE.com
Hello Rodriguez,
Thank you for your commentary.
No feeling disappointed with our products and services, you can't be sure.
Nuestro equipo se siente honrado por su commentario.
The deseamos una buena reception of the package.
attempt,
the delivery was long but I received my products. they are correct, I will return to order for sure
Response from TOP-STEROIDS-ONLINE.com
Hello David,
Thank you for your feedback.
We wish you an excellent cycle and see you soon!
I was scared at first but customer service was able to reassure me throughout my order. I have just received the products, everything is in order, thank you, you are TOP TOP
Hello Tesla,
We thank you for your comment.
Count on our team to assist you until you receive your order.
We are delighted to see that our service inspires your confidence.
Excellent cycle and see you very soon!
today, after 1 month and 10 days, my second order arrived, two products in the amount of €83 were missing from the package, I have already contacted support and I hope that they will either refund my money or send a replacement for the things they did not send, which I regret, the previous order arrived without a problem and complete
Hello Hana,
Thank you for your comment.
We have checked and your order was shipped in two packages,
Our customer service will contact you with updates on the second package.
Rest assured that you will always receive your order with us.
Sincerely,
Quality customer service, which responds quickly to requests and top-notch delivery. RAS and thank you very much!
Hello Aza,
We thank you for your comment.
We are delighted that our service satisfied you, always count on our customer service to assist you throughout your shopping experience.
Sportingly,
It is the only site that I use for my cures, always quality products, and reception without damage
Yes, there is sometimes a 3/4 week wait, but we are sure to always receive our order.
No hesitation, reliable site
Hello FrenchB,
Thank you for your comment, but above all for your trust.
Our team is working every day to improve delivery times for certain shipping points.
We wish you an excellent cycle.
Sportingly,
I am very disappointed!!
i ordered on december 15th with express shipping and insurance
and I'm still waiting for my order after two months++ … Support apologizes but didn't help me.
(I have written over 7 times for help)
Despite insurance no delivery and no replacement
Hello Kenny,
Thank you for your comment.
We are sorry for the inconvenience caused by this wait. A logistical hitch was encountered from our Bioteq shipping point at that time but the problem has already been resolved.
A new shipment of your package is in progress and we ask you to contact our customer service.
Rest assured that action is being taken despite the processing time. Our team always works to honor its commitment to each order.
Thank you for your understanding.
Sincerely,
First order really great I ordered on January 25 and delivered today.
Packaging at the top everything is perfect I really recommend do not hesitate a super efficient team thank you all for your efficiency…
Hello Vivi,
We thank you for your comment.
We are also delighted to hear that your first experience was satisfactory.
The entire team thanks you for your trust and wishes you an excellent cycle.
Sportingly
Very satisfied with my 2nd order.
Customs fees of only 5 euros, a complete order and products very well packaged and arrived at the right time to start training.
I can't wait to test these products and if I benefit from the 20% discount, I'm almost certain to order again on the site.
Hello Soumia,
Thank you for taking the time to share your review.
The whole team is delighted that you are so satisfied with your purchase.
We wish you an excellent cycle.
Sportingly,
Hello, sorry to report this but it's the reality, I continue to have too many problems concerning my orders with TSO, during the order that I made in November it caused me a delay never experienced before, and they reassured me by telling me that the delay is due to the end of year holidays and that during my next order they will guarantee me an ultra fast delivery to compensate me, so I made another order which was validated on January 24 and until now its status has remained the same "Order Shopping Preparation" while they had told me something completely different, the package arrived, and I know it, I who had to make more than one order with them, but if I have to tell the truth they are no longer punctual as they were and I am not talking about one, 2, or 3 orders, but all my last orders have experienced immeasurable delays so for someone who planned their cycle, seeing their cycle disrupted is beautiful and very real and I repeat I had this kind of delay during all my last orders with them, and that this time they had promised me something completely different
Hello Ousmane,
We thank you for your comment.
The first order has been delayed due to a setback at the new warehouse through which you ordered.
The situation is already resolved and the package is already delivered.
For your second order which was validated a week ago, we assure you that the processing is within the normal timeframe.
It has been taken into account and the tracking number will be sent to you as soon as our team has it available.
We ask you to be patient because the updates should not delay any more.
Thank you for understanding.
Sportingly.
This is the fourth time I have ordered from top-steroids-online and I am never disappointed.
Gives very good advice, responds very quickly if there is any question.
Fairly fast delivery, everything is perfectly well packaged, compliant product. And above all, effective and compliant products!
Thank you for sharing your experience.
We are delighted and grateful for your appreciation.
Count on us to always give you complete satisfaction.
A very good cycle to you and very quickly in order.
Sportingly
Hello here is my experience very happy product very well packaged nothing to say I started my cure a week ago I'm starting to feel the effects the staff always answered me quickly to explain the situation there are people who criticize this site on other forums their site is very well explained very clean I highly recommend it good continuation to the top staff thank you for everything
Hello Lucky,
We are delighted to read that your cycle is going well.
Thank you again for your trust.
Sportingly,
Easy ordering, nickel delivery and quality of the products received at the top
Hello 974 ACP,
Your return makes us very happy.
We also thank you for your trustworthy purchase and wish you an excellent cycle.
See you soon !
Hello here is my order has been received very clean packaging nothing damaged the staff always responds very quickly I find this site very good despite all the criticisms that I have read on sites that say that the opinions are false well I tell you confirm that its not the case of top-steroids-online I recommend this site
Hello Lucky,
We thank you for your support.
The whole team wishes you an excellent cycle and will be delighted to see you again soon in order.
Sportingly,
Order placed on December 16 and still nothing on February 1. Customer service keeps you on your toes week after week. They still haven't sent anything. I will never order from this site.
TOP2629352278. I do not recommend this site at all. Go your way.
Hello Mikaa,
We thank you for your comment.
We are sorry for the unusual setback.
Please be assured that this situation is temporary and our team is already making every effort to resolve this shipping delay.
We assure you that your order has been taken into account and will be honored.
You can also contact our customer service if you have any questions.
Sportingly,
Order placed on January 7th, status pending payment and no response from the company, neither by email nor via the website. Still waiting for a response and it's January 29th.
Hello Skalito,
We thank you for your comment.
We have checked and our team has not received any of your emails, have you created your ticket on the link: https://top-steroids-online.help/open.php?.
We have just contacted you to provide updates on the progress of your order.
Rest assured, the payment is taken into account and your products are currently in preparation.
You will be notified upon confirmation of shipment.
You also have a dashboard in your customer area to track its progress.
Please do not hesitate to contact our support if you have any questions.
Sportingly,
Order placed on December 16th for €417. It's now January 27th, 2023, and still nothing. The tracking number doesn't work. They've always replied to my messages, no complaints there. However, they don't know where my package is, which is strange. I had to look up the website name, top-steroids-online.com, which now ends in top-steroids-online.is. It's odd, and they don't notify their customers. I've done a lot of research to figure out how to log back in and leave this review. I've lost hope. If the problem is resolved, I'll come back and leave a comment about my delivery, which I'm eagerly awaiting.
Hello Luke,
We thank you for your comment.
Our old domain is no longer available due to circumstances beyond our control. We have already resolved the issue and you can log in with your same credentials on the new domain: https://top-steroids-online.is/fr/
Notifications have been sent to reassure our customers, perhaps you have received them in your spam?
By the way, your package is progressing normally. Based on its status, you should receive it within the next 3 days.
Please do not hesitate to contact our support if you have any questions.
Sportingly,
Good site unfortunately No follow-up of my order and impossible to have a contact in order to follow the progress..
Hello Quentin,
Thank you for taking the time to review our site.
We inform you that you have a customer account with a dashboard that allows you to follow the progress of your order at any time.
You can also contact our customer service via the following link: https://top-steroids-online.help/open.php
After verification, your package is in transit and you should receive it in the next few days.
We thank you in advance for your trust and hope to see you again soon.
Sportingly,
Everytime a pleasure to order at TOP. The products are from high quality and the customer service helps very quickly. My last order indeed takes a littel bit longer, but the customer service could explain why and now everything is fine and I got my products. Many thanks. Regards.
We are delighted to hear that your purchase went well and that you are satisfied.
You can always count on us.
Excellent cycle and see you soon in order.
Sportively
3 more weeks, item hasnt been received. I paid in full, send screen shots of multiple sources showing i paid in full. 5 emails and still same response with no status change. “We want to make sure your order is delivered correctly” sure guys, you havnt even shipped it lol. Whats a bunch of jokers and waste of time and money. Second time this has happened on this site, last time i was suppose to get a credit, suppose thats still in shipping prep to
We thank you for your comment.
We checked and everything is normal with your order.
Your package has been shipped and will be delivered within the next few days.
Please consult your customer account, as the updates are available there.
You can also contact our customer service if you have any questions.
Sportingly,
Hello,
It's now been more than a month since I placed a Roma order, I paid for an express delivery at 50€ per delivery!!! For this price I expected to receive my order very very quickly!! And to date January 11, 2023 still nothing! After a few emails to support, still no reaction from them…
Apparently telling me that my order will be taken care of very soon (it's been 1 month since I've been told that!!
Very disappointed with the service so far. I hope to receive my order one day...
Hello Fab,
Thanks for your review.
We have checked and your package is already in transit.
The tracking number to track its progress has been sent to you.
Please check your inbox for the latest updates.
Thank you for your order.
Sportingly,
Happy with my first order, good reception on time, well-packaged products, good and pleasant customer service, site to recommend.
Thank you top steroids
Hello Kultus44,
Thank you for your trust purchase.
We are delighted that your shopping experience was satisfactory.
The whole team wishes you an excellent cycle.
see you soon !
Been 2 weeks sonce i ofeeed and paid. I dont even get responses anymore, feel 4 messages, 2 none responsive. Have all my proof of payment, order still saying being prepped and unpaid. Horrid.
Hello Tom,
We thank you for your review.
You can contact our customer service directly from the link: http://top-steroids-online.help/open.php
Your request will be processed within 24 hours of receipt, please take into account that if you restart the support, it will refresh the message and add additional time to its processing in the queue.
We have checked and can reassure you that your order has been taken into account. The package is already being prepared and the tracking number will be sent to you as soon as possible.
Thank you for your understanding.
Sportingly,
Just received the parcel. It was a bit longer than expected, but it is clearly explainable by the hot pre-Christmas period.
I was impressed with the fake package on top of the original one – very smart. The product looks reliable, let's see the results 🙂 Communication with the support was good, but, as a recommendation, I would ask for more proactiveness in informing about the status of the order. I paid by crypto and nothing… Only after my e-mail to support it became clear that the money are received and the parcel is being prepared. So it will be great in the future to have any statuses by e-mail (eg payment is pending, the payment received, the parcel is being prepared) etc.
Response from Top-Steroids-Online.is
Hello Mike T,
We are delighted to hear that you have received your package, and thank you for your review.
Normally, you receive email notifications from the confirmation of your purchase until its delivery.
Please check your spam if this is not the case, you can also reach our support which is fully available to you by email or live chat on the site if you have any questions about the progress of your order.
You also have a customer area with a dashboard of your purchases.
All these tools have been developed to facilitate your shopping experience with as much information as possible.
We hope you can benefit from it on your next order.
Excellent cycle and, hopefully, see you soon!
I come back to inform that until now my order has never arrived to me, the TSO group has become much less serious and yet they were the best, my order was validated since November 24 and until now I get as a response, like "your shipment should not be delayed any longer" or "within the week you will obtain your tracking number" or even "I have just reported your case to our customer service, we will get back to you as soon as we have news" and so far nothing at all, I had to interrupt my treatment that I had started because of them due to this delay, worse, without these products I cannot even do the follow-up, so dear buyers for the moment I advise you to be quite wary before validating an order so as not to suffer the same result as me, I undertake to post the progress of my order daily, thank you
Hello Ousmane,
We thank you for your comment.
As informed by our customer service, latency was to be expected due to the flow during the end-of-year period.
We have checked and the tracking number for your order has already been sent to you.
We are sorry for the setback beyond our control and hope that you will no longer hold this inconvenience once the package has been received.
Rest assured that you will always receive your order on TSO.
Sportingly,