Reviews of Top-Steroids-Online.is
Read customer reviews on Top-Steroids-Online.is and share your own experience!
October 2026: Reduction on Wolverine Stack Peptide Packs
Kamagra 4 tabs FREE on the Stock EUROPE-WORLD-01 🇪🇺
Dismiss
Read customer reviews on Top-Steroids-Online.is and share your own experience!
Be sure to connect to the address “ top-steroids-online.is » which is the only official site, there are fake TOP sites like " topsteroidsonline.com » (without hyphens «-«) which is a FAKE SITE that copied us. Thank you for your understanding.
Thanks to the team, 2nd order and received good products and very satisfied with the merchandise. And thank you for letting me know that becon had blocked my transfers, see you soon for other orders.
Hello Nono,
Thank you for your trust.
Your satisfaction is also ours.
We wish you an excellent cycle and see you very soon!
Fantastici come semper ragazzi.
Sono già arrivali i primi pacchi della spedizione .Assistenza, precisione e rapidità ottime.
Grazie anchora.
See you soon
( siete i migliori)
Buongiorno Gabriele,
Grazie per il tuo commento.
Siamo anche lieti di vederti così soddisfatto.
Vi ringraziamo per la vostra fiducia e vi auguriamo un ottimo ciclo!
I received my order in a very short time, really satisfied.
Hello Allan,
Thank you for your comment.
The whole team wishes you a good cycle and hope to see you soon!
I confirm receipt of my order. neat packaging. responds quickly to all questions asked. I recommend the reliable <> secure site. reduction possible for loyal customers. thanks again.
Hello,
Thank you for your comment.
We wish you a good cycle and will be delighted to see you again on order.
Esta vez tuve que ir a mi oficina de correos a recoger mi package, de lo contrario le habría dado 5 estrellas.
Hello Jimenez,
Thank you for your commentary.
May you find out that the intention of the transportista to enter you package falls for various reasons.
En estos casos, tendrás que recoger you package en you oficina de correos o esperar a que se programe una nueva entrega.
Esto puede ocurrir fuera de nuestro control y nos sinceramente disculpamos por las molestias.
Hope that you are satisfied with our products and the deseamos a good ciclo.
The deseamos lo mejor,
I thank TOP-STEROIDS-ONLINE for their professionalism! My interaction with a consultant was truly excellent and prompt. Payment was easy with Western Union. Order tracking was available; I was initially worried, but I'm reassured. The products were well-packaged. I will definitely be ordering again soon. Delivery was to Lyon, France. The products are authentic and high-quality.
Already 2 months since I ordered and still nothing!!!!!
My tracking number never worked, Apparently an error from the warehouse concerned.
In short, from email to email, the situation does not change, nothing concrete!!!!
Regrettable when you know that my first 3 orders arrived without problems and in record time…..
I don't know what's going on but there is a problem…and a big one: 400€!!!!
Hello Jerome,
We thank you for your comment and take note of it.
A logistical hitch was encountered from our Prime Pharma shipping point recently and several of our packages were lost in transit.
Sincerely sorry for this uncomfortable situation, we have already returned your order.
With the situation now resolved, our team is gradually catching up on the backlog.
We will send you the new tracking number in the next few days and ask you to be patient one last time.
Rest assured that this incident is temporary and does not reflect the general quality of our services.
Thanking you for your kind understanding.
Feel free to reach out to our support for any questions about its progress.
Sportingly,
Very good product of good quality, customer service at the top 👌
They replaced a missing product with a better quality one. However, the delay can be quite long, but don't worry, it happens. I've seen a lot of negative comments about a short wait, so don't panic, otherwise ask for a product from your range that will arrive faster.
Thanks to you at the top!
Hello Seb,
Thank you for your review and thank you for your support.
Rest assured that we always honor our commitments despite the occasional setbacks that may arise.
We wish you an excellent cycle!
Sportingly,
First time ordering from Top-Steroids-Online.
Parcel arrived quickly and in very good condition.
I recommend this site for your future orders ✅.
Hello M_10,
Thank you for taking the time to rate our services.
We are delighted to hear that you are satisfied with your shopping experience.
Excellent cycle and see you very soon!
This is the third time I've ordered from these guys and they haven't disappointed. They are reliable, efficient and quick to update you through the process. I received my ordered without damage or issue and on time and as promised! Great experience!
Hello Loren,
We are delighted to read your feedback.
We look forward to seeing you again for the next order. Excellent round to you!
I hope this is not a waste of time and money, I am still waiting for confirmation of my order
Hello Abdul,
We thank you for your comment.
After verification, our team reviews your payment again. Allow 4 working days on average for us to receive an international bank transfer.
We assure you that your order is in good hands and that the progress of your order should not be delayed.
Feel free to reach out to our support for any questions.
Sportingly,
Hallo, ich habe vor über einer Woche einen Kommentar hier hinterlassen, dass meine Bestellung siehe Bestellnummer immer noch nicht vollständig geliefert wurde. Sie haben mir versichert, dass ich angeblich eine bzw. mehrere e-mails von ihnen erhalten habe. Nur leider habe ich e-mails noch Ware erhalten. Ich bin mittlerweile stinksauer.
Hello Marco,
Wir verstehen Ihr Anliegen.
Das Problem liegt an Ihrer E-Mail-Address. Unser Team hat Sie über mehrere Kanäle kontaktiert, aber unsere Antworten wurden jedes Mal abgelehnt.
Bitte kontaktieren Sie uns einfach über eine andere E-Mail-Adresse, damit wir weiterhin bezüglich Ihrer Bestellungen kommunizieren können.
Für Ihre Bestellung ist ein zweites Paket unterwegs und Sie sollten es bald erhalten.
Seien Sie versichert, dass bei Ihrer Bestellung alles normal ist und Sie sie vollständig erhalten.
Vielen Dank für Ihre Kooperation, damit wir dieses Problem gemeinsam lösen können.
Sportlich,
Tutto è andato molto bene, il pacco è stato consegnato dal postino 10 day dopo il mio ordine.
Tutto è in buone condizioni, e il vostro servizio è davvero impeccabile, il tracking, i vostri messaggi, tutto.
Sono molto soddisfatto del vostro servizio.
Sono felice di avervi trovato.
Ciao Giuliano,
Siamo lieti di slight il suo feedback.
Saremo lieti di rivedervi per il prossimo ordine. An eccellent cycle per voi!
I received the order again thank you every time I order from you I receive everything goes very well again thank you
Hello Donovan,
Thank you for your renewed trust.
We are delighted that you were satisfied with your shopping experience.
The whole team wishes you an excellent cycle and looks forward to seeing you order again soon!
I received my package as expected, responsive customer service, I'm waiting for my promo code to reorder.
Thanks top steroids.
Hello Slo,
We thank you for your sharing. I invite you to contact our support to get your gift
Always happy to count you among our customers
See you soon and excellent cycle!
Habe 600 Einheiten Wachs bestellt – es wurden aber nur Einheiten geliefert, das heitßt das ich noch 400 Einheiten erhalten sollte.
Nur leider reagiert niemand mehr auf Nachfragen seit ca. 7-10 Tagen. Bin echt frustrated
🙂
Hello Marco,
Vielen Dank, dass Sie uns hier kontaktiert haben.
Wir versichern Ihnen, dass Ihre E-Mails beantwortet wurden. Bitte überprüfen Sie Ihre Spam-Mails, falls Sie unsere Antworten nicht erhalten haben.
Übrigens wurde bestätigt, dass der Rest Ihrer Bestellung in einem zweiten Paket kommen wird.
Unser Team erfüllt stets alle Bestellungen und steht Ihnen jederzeit zur Verfügung.
Wir entschuldigen uns für das Missverständnis und hoffen, dass Sie Ihre Erfahrung neu bewerten können.
Sportlich,
————–
UPDATE 07/07
Hello Marco,
Wir haben die Bestätigung erhalten, dass das Problem mit Ihrer E-Mail-Adresse zusammenhängt.
Es scheint, dass er blockiert ist und keine E-Mails von uns erhält.
Wir haben Sie über drei verschiedene Kanäle kontaktiert, aber unsere Nachrichten wurden jedes Mal abgelehnt.
Bitte kontaktieren Sie uns über eine andere oder neue E-Mail-Address.
Wenn Sie diese Meldung sehen, tun Sie bitte das Notwendige, da wir Sie nicht über den Fortschritt Ihrer Bestellungen auf dem Laufenden halten können.
Sie haben jedoch weiterhin die Möglichkeit, Ihren Kundenbereich zu konsultieren.
Wir hoffen, bald wieder mit Ihnen Kontakt aufnehmen zu können.
However, the Team of Top-steroids-online must be satisfied with its Verpflichtungen and its Verlässt without its consequences.
Sportlich,
I am very satisfied with my order. Thank you for the delivery. The top-steroids-online team is truly efficient. Six weeks after ordering my items, I received them at home. The products arrived in excellent condition. Discretion was guaranteed. I have ordered from you four times and have never been disappointed. The products are effective and have allowed me to gain significant muscle mass. Thank you again for your professionalism.
Hello Ced,
Thanks again for your review.
Your satisfaction is our priority and our team works to give the best of itself for you.
We wish you an excellent cycle and see you soon!
I have just received my 4th order from this supplier and yet again, speechless with the amazing service and product.
After many months of deliberation I have ordered myself a Tren cycle (stacking with test) and have no doubt in my mind that the product is going to work wonders.
Pros
– the customer service is brilliant
– the ordering process is smooth and easy
– the price is more than reasonable with various specials being offered
– the payment process is simple and easy with incentive being granted on certain methods
– the product is faultless
– the delivery times are fantastic with no personal delivery/customs issues
– the site is well structured and easy to use
Cons
– every time I log onto the site it defaults to a language that I don't understand 😂
In short, easily the best supplier I have ever used with guaranteed customer satisfaction.
Would HIGHLY recommend!!
Thanks again TSO for making the process as smooth as you have, starting cycle on Monday 03/07 and ridiculously excited to see the results.
Hello ReRe,
We thank you for this full return.
We are very happy that you enjoyed your shopping experience on the site.
The whole top-steroids-online team thanks you for renewed confidence and wishes you an excellent cycle!
This was my first order on this site. I was anxious and full of doubts because there were a few days of waiting until the payment was received and for the package to be prepared. But customer service had the patience and kind words to reassure me. I received my package in 9 days, in perfect condition and I was able to verify the authenticity of the products.
I was especially impressed by the customer service, which I give ten stars, and the quality of the tracking: I received a text message when the package was sent and another to inform me that the package had arrived in my country. This is the first time I have had such communication on a site.
They have gained my full trust and I am very happy to have found this site.
Hello Tartabosse,
Thank you for sharing this but above all for your trust.
We will always give the best for our customers and do not hesitate to contact us for any request.
see you soon !
It's been over a week since my payment was confirmed and to date I have had no news of my order.
Hello Slo,
Thank you for your comment.
After verification, your order is already on its way and has been processed on time.
You should receive it soon.
Feel free to reach out to our support for questions about its progress or check your customer account directly for an overview of your orders.
We thank you for your confidence.
Sportingly,
I know nothing about bitcoin but the customer service was very patient. They guided me on all the steps to take
thank you for everything
Hello Rosa,
Do not hesitate to contact our support for any request, it will always be a pleasure to help you.
We thank you again for your comment but above all for your trust.
see you soon
really serious, package well received with authentic products and super well packaged
Hello Jack,
Thank you for your comment.
We wish you a good cycle and will be delighted to see you back on order!
Never disappointed with my purchase, I am on my sixth order on the site, always effective
Hello Evan,
We thank you for your renewed confidence, the whole team wishes you an excellent cycle!
Todo perfect!!! Customer attention noted 100 💯
Envio rápido
Lo recomendo
Hello MariaMariah,
Estamos encantados de leer sus comments.
Esperamos verte de nuevo para el próximo pedido. Excellent ciclo para ti!
Very professional in their field, I had a small setback with my order (product out of stock) but they quickly provided a solution. Thank you, you are TOP
Hello Troy,
We thank you for your comment.
Our team is delighted to know that you are satisfied with your purchase.
We wish you a good cycle and see you soon!
Still and always satisfied with top steroids I received my order after 4 weeks after a return following a blockage by customs, top steroids, super responsive to the messages sent to them that's why I am always satisfied. order always well packaged discreet and authentic I recommend 100 % with my eyes closed I would always order from them, will remain faithful to top steroids.
Sportingly
Hello Lanimal,
We thank you for your support, but above all for your trust.
We wish you a good cycle and look forward to seeing you back on order!
Sportingly,
Thank you for the order, the service is perfect as always.
Hello Enia,
Thank you for your comment.
We wish you a good cycle and will be happy to see you again on order.
I recommend, fast delivery for USA
Hello Tarek,
We thank you for your support.
Your satisfaction is our watchword. We wish you an excellent cycle and see you soon!
We seem not very confident the first time but:
– Payment confirmed within 24 hours
– Received in 2 weeks (2 packages)
- Well packed
– Good physical results.
– Downside: some products in the pack differ from the title and images for sale.
- I'm going to order again.
Thank you.
Hello D**d,
Thank you for your review, we are delighted to hear that your order was generally satisfactory.
The Euro Pharmacie brand has recently updated its packaging. Please contact our support team if you would like more information about the products.
We will be happy to inform you,
We thank you again for your confidence and we wish you an excellent cycle!
Hello,
It's been 2 months since I placed an order for 500 euros with you, followed by a reminder and Bitcoin invoices, and received a transfer to someone in Toulouse. Well, it's lost, but you wouldn't lose me as a customer. Please reply to me as if the customer doesn't exist! And stop sending emails that haven't been sent. If you were a serious company, I think you would resolve this misunderstanding. Sincerely, Mr. Perrin.
Hello Perrin,
We have checked the status of your order TOP1348030247 and it is still awaiting payment.
Normally we receive Cryptocurrency payment instantly.
Our team has asked you to provide us with the Bitcoin address you used for the transfer, but we are still waiting for your response.
Please reply to our support so that we can correct this situation together.
Sportingly,
Doporučuji! I přes problém s dodáním vše napraveno. skvělá komunikace a opětovné rychlé dodání.
Dobrý den, ByTOP73,
Děkujeme za sdílení, ale především za důvěru.
Pro naše zákazníky vždy dáme to nejlepší a neváhejte nás kontaktovat s jakýmkoliv přáním.
brzy se uvíme!
Always perfect in the execution of orders. I am on my 5th order, I will never look elsewhere.
Hello Earnestine,
Thank you for sharing this goal above all for your trust.
We will always give the best for our customers and do not hesitate to contact us for any request.
see you soon!
Thank you for my order, it arrived in just a few days. The customer service is top notch, efficient and professional in communicating when there is a problem, I will not hesitate to come back to you for a future order, I highly recommend this site to anyone looking for reliability and speed.
Hello Farid,
Thank you for sharing this, but above all for your trust.
We will always give the best for our customers and do not hesitate to contact us for any request.
see you soon !
It is with great regret that I inform you that my order is still taking a long time to arrive, and yet last Friday TSO told me that during this week I would receive my new tracking number, which is why I had not posted my review, and on the other hand I have received nothing and every time I write them an email they refuse to answer me, they only answer me if I write on this forum, and yet this is the third time they tell me "during my coming week we will communicate your tracking number to you" and yet I had paid for the insurance of the package and to receive it as quickly as possible, and yet I had to order from more than a dozen times and they have never behaved as they are doing at this moment, I will not fail to inform you daily until the day they decide to give me the new tracking number, and I will let you know
Hello Ousmane,
We assure you that all your mails have been answered.
A single message is enough for our support to answer you in less than 24 hours.
If you are not already aware, you can check the progress of your order directly from your customer account: https://top-steroids-online.is/fr/my-account/orders/
You have a dashboard that allows you to follow the progress of all your orders placed on the site in real time.
After verification, your package has been shipped and the tracking number has been notified to you automatically.
We thank you for your understanding and ask you to be patient.
Sportingly,
After my order a month passed, without any process. I contacted customer service, to ask what is going on. They said, that stock won't deliver to my address. I asked them for a voucher, in the value of my money, so I can use it to buy items from a different stock. They agreed with this. Since that, a week passed, and the voucher is still “not ready”.
Not a reliable company at all!!!
Hello Robert,
We have received your comment and we understand that the wait is uncomfortable.
We assure you that this is just a misunderstanding and that your case is being processed.
As informed, our stock you have chosen cannot deliver to a relay point at this time.
As you are unable to give us another address, a coupon refund is in progress. It will be sent to you as soon as the financial department has prepared it.
If this is too long for you, you can choose the products of the same value on the site yourself and send the list to our customer service.
We will ship them directly.
We thank you for your cooperation and invite you to continue discussions with support to quickly correct the situation.
Sportingly,
I placed my order, the payment was confirmed it will be 2 weeks, the order is still in preparation, I sent emails to get information about the order because it should be shipped 24 hours after confirmation of payment but I have no response to my emails... I can't wait for my order
Hello Kultus,
We have answered your emails, perhaps you have received them in your spam?
We invite you to check on your side.
For your order TOP1053805548, we assure you that it has been taken into account and is already in transit.
The tracking number has been reminded to you privately, you also have a customer account which allows you to directly consult the progress of all your orders placed on the site:
https://top-steroids-online.is/fr/my-account/
The entire team thanks you for your trust and wishes you a good reception!
Ho ricevuto solo la metà del mio ordine, spero che lo rettifichino quickly
Buongiorno Xtrem,
Grazie per il suo commento.
Avete ordinato da 3 magazzini diversi, quindi riceverete 3 confezioni per ogni marca.
Not if concerned, the situation is normal. Dovrebbe ricevere presto il resto del suo ordine.
Non esiti a contattare il nostro team di assistenza per qualsiasi domanda.
Greetings cordially,
In general muy professionals. Para mi is summed up in eso. Cuando hay problems, responden y proponen solutions!! In definitiva cuidan al cliente. A mi me ha pasado de todo y me han ayudado.
Buenos dias Mikel,
Le agradecemos su commentario.
Cuente con nuestro equipo para dar lo mejor para usted.
Asegúrese siempre de recibir su pedido en nuestro sitio.
¡Os deseamos an excellent ciclo y esperamos volver a veros pronto!
Thank you for being so TOP, discreet package and quality products
Hello Trademan,
We thank you for your message
Always delighted to count you also among our customers
See you soon and excellent cycle!
reliable website, just receive my package. I recommend
Hello Olivia,
Thank you for your comment.
We wish you a good cycle!
Buenas late! Es el decimo pedido que realizo en unos 2 – 3 años, nunca he tenido ningun tipo de problema. Salvo esta vez, que el pedido inicial se perdio (el nevio se realizo mediante em servicio de correo postal nacional). Automaticamente el equipo de TOP me genero un nuevo envio (esta vez por DHL) that ha llegado has known destiny in 5 working days). Todo perfecto y continua comunicacion con el servicio postventa. Lo unico que solicitaria es que nunca envieis los pedidos por national postal correos, ya que con los gastos de envio tan elevados que pagamos, séria normal que los vios siempre es realizaran par agencia privada de transportes (DHL, UPS, etc). Thanks!
Buenos dias Jorge,
Le agradecemos su correo electrónico y tomamos en cuenta sus commentaries.
Cuente con nuestro equipo para mejorar siempre sus servicios.
¡Les deseamos un buen ciclo y nos vemos pronto para un próximo pedido!
Thank you, I received my order!
Hello Duncan,
Thank you for your message
Always happy to count you among our customers
See you soon and excellent cycle!
Todo perfecto, no estaba muy seguro de comprar por aquí pero todo ha sido perfecto, el package una vez ha salido ha llegado rapidísimo. No dudaré en la siguiente compra con vosotros, de 10.
Buenos dias Fran,
Te agradecemos tu commentario.
Our team is encantado de saber que está satisfecho con su compra.
¡Te deseamos un buen ciclo y nos vemos pronto!
It is with great regret that I write my negative testimony, and before doing so I had to send several messages and for a week they have refused to answer me even though I only ask for information concerning my order which I have been waiting for for more than a month even though I had paid for its insurance, the order had tracking number RM121798433IN, the result says that the package was sequestered even though I had paid for its insurance
Hello Ousmane,
We thank you for your comment.
Your emails have been answered by our customer service team, and your insurance is already activated. You will receive a new tracking number soon.
We encourage you to be patient and not resubmit tickets, as this will refresh them in the queue and add additional time to your case.
Please check your spam folder if you have not received our feedback.
Sportingly,
great service, excellent customer support, many payment options discount for bitcoin payments 👍 can recommend it to everyone. Good material, fast delivery. Thank you, dear top steroid team, have a nice day 😎
Hello Maurice,
We are delighted to read your feedback.
We look forward to seeing you again for the next order. Excellent round to you!
Very good site, I received my package in 17 days for Canada.
Thank you
Hello Elizabeth,
We are delighted to read your feedback.
We look forward to seeing you again for the next order. Excellent round to you!
Non ho mai ricevuto il mio ordine, molto deluso
Ciao King Fire,
Grazie per il suo commento.
Dopo aver controllato, il suo pacco è stato restitution a cause di un errore di indirizzo. Siamo sinceramente dispiaciuti per questo incidente fuori dal nostro controllo.
La preghiamo di contattare il nostro team di assistenza per correggere la situation e organizzare una new spedizione:
Grazie per la vostra comprensione.
Greetings cordially,
Hello,
I am very disappointed with the time it took for my order to arrive, almost more than a month today, it is the complete opposite of what is displayed on the site, the only response I received was that I had to be patient and that I would receive it, no detailed response on the status of my package, or if it has been seized by customs, I hope that you will take things seriously to resolve this situation.
cordially
Hello Farid,
We understand that the wait may be worrying for you.
We have prepared and shipped your package, however, an update failure has been encountered from the carrier's platform.
Our team has opened an investigation to locate your package, which is why we asked you to be patient.
Please check your email inbox, we have already contacted you to update you on the progress of your case.
Rest assured that this slight setback was beyond our control and that we have already initiated a new shipment to correct the situation.
You should soon receive your order.
Please do not hesitate to contact our support if necessary.
Sportingly,
I have already paid and they are telling me that my payment is pending. Don't steal from people give my money back!!!!
Hello Big Henry,
Thank you for your comment.
After verification, you have chosen the method of payment by bank transfer.
It takes us an average of 4 working days to receive your payment and confirm the order.
Rest assured, your order is in good hands, you will be notified as soon as its status is updated.
Do not hesitate to contact our support if you have any questions: https://top-steroids-online.help/open.php
Sincerely,
Order was delivered in an acceptable time. Customer Service was every day in contact with me – this was excellent. The products were very safely packed. As I had this products also in the past I am sure that the products will have a super effect. Thanks for all. Everytime a pleasure.
Hello Marco,
Thank you for your comment.
The pleasure is ours, we will be honored with your future orders.
Excellent cycle and see you soon!

