Reviews of Top-Steroids-Online.is
Read customer reviews on Top-Steroids-Online.is and share your own experience!
October 2026: Reduction on Wolverine Stack Peptide Packs
Kamagra 4 tabs FREE on the Stock EUROPE-WORLD-01 🇪🇺
Dismiss
Read customer reviews on Top-Steroids-Online.is and share your own experience!
Be sure to connect to the address “ top-steroids-online.is » which is the only official site, there are fake TOP sites like " topsteroidsonline.com » (without hyphens «-«) which is a FAKE SITE that copied us. Thank you for your understanding.
Third order placed on the site
The first two went very well
As for the last one, I had a delivery problem where I never received the package.
The website explained all the steps to take to send a second package free of charge; it shows that even with problems, they don't let you down. I am very satisfied with their professionalism.
It's a trustworthy site 👍🏽
Very professional service, responsive customer service, and the package was packed with great discretion. I was a little apprehensive about my first delivery, but the responsive customer service team quickly answered my questions. I recommend them.
Alles super gelaufen. All product descriptions and product descriptions are also included in the package.
The Service is also subject to change, but it is not included in the package.
Für mich immer wieder gerne. Great Job.
Hello to the whole team,
I received my order on time, as always.
The products are always of high quality, I am always very satisfied.
Thank you very much.
1. Very easy to contact with the team (very responsive)! 5/5
2. Discretion guaranteed (I got caught out myself, hehe) 5/5
3. Product quality (Deus Medical in my case). I couldn't find anything to complain about, it's a 5/5!
I'm very disappointed. I placed my order on January 12th and I'm still waiting for the products to be shipped. Every day, they give me a new excuse for not sending them. I'll probably have to wait at least another month. In any case, I hope to receive my products and not have wasted 160 euros.
Order received in good condition. There was a minor payment issue; I sent it in USDT instead of Ethereum, but it was quickly resolved by the excellent customer service. I recommend them. / 15/01/2026 /
Hello,
The package arrived in 3 weeks. Perfect. The products were well-protected and sealed. Top-steroids-online.is is a professional, efficient, and affordable website.
Thank you to the whole team: fast delivery, very responsive customer service. I am completely satisfied 🙂
This is my third order from this website. Actually, the order was delayed four days longer than usual, but when I contacted with this wonderful company, I received a quick response and excellent customer service.
The delay was due to the international shipping company.
I am completely satisfied with my product and the customer service on this website.
A fantastic product with indescribable results, also safe shipping and excellent packaging as usual.
To anyone reading this review, I highly recommend dealing with them, you will be happy, trust me
Nulla da eccepire. A special post-sale service will take place in the event of a miscarriage.
The ordering process was straightforward and quick, the support is excellent and responds reliably and promptly. I will definitely order from them again.
it does not appear unstable or excessively aggressive. No risk of partial criticism is evident during use, but it is used with responsibility and liability.
The ring will live on to keep you happy on this site. Please note that this is not the reason why our customer service is so dissatisfied that it is our motive for great service. Please note that the quality of the assistance is appreciated. Restiamo naturally at your complete disposal for certain future purposes and you must be accompanied by new ones that you have not yet acquired.
Best regards
Another order is being placed with you. Never disappointed! And impeccable customer service.
I was able to receive my package so quickly despite the upcoming holidays, kudos to this website!
I had some apprehensions, but in the end I was really surprised by the quality of the product. I won't hesitate to recommend it to my friends at the gym.
Always great service, like always, ottimi products, these are excellent, the results are visible and the product is very good but acquired. A guarantee!
Sincerely
Team TOP-STEROIDS-ONLINE
A bit late but I received the package well sealed and like promised. 👍 great and best quality service as usual
I received an order with missing items, I reported it to customer service and it was resolved in less than a week, I received everything in good order, thank you for your professionalism and excellent communication, see you soon!
The order was perfect, exactly as I selected, and the customer service was very responsive.
I highly recommend top-steroids-online; I will order my next cycle from you.
Thank you
Although the service is good, it will be managed fantastically by the business. Empresa seria.
After a short discussion with the customer service all products were delivered. At first I received only a part of the delivery, but now everything is fine. It is always very good to have here a good customer service. Thank you for all your efforts.
Thank you so much for your kind words and for taking the time to share your experience. We're truly glad to hear that everything has been resolved to your satisfaction and that you received your complete order.
At top-steroids-online website, we're committed to providing not only quality products but also reliable and responsive customer service — and it's wonderful to know our team was able to support you effectively.
Your feedback means a lot to us, and we'll be sure to pass on your appreciation to our customer service team.
If there's anything else we can assist you with in the future, don't hesitate to reach out. We're always here to help!
Warm regards
«"The products ordered from the Beligas laboratory were unusable.
I bought 4 vials of testosterone enanthate from the Beligas laboratory.
Customer service gave me a promo code with a value equivalent to the defective products.
Thank you
Sito super consigliato…product TOP e originali…arriveto tutto tutto in perfect condizioni..packagin super discreet in doppia confezione….tutto perfetto…il corriere impiega parecchi giorni per la consegna quindi è nene ordinare in anticipation…surely sito dove ordinare et dove riordinero’…qualità davvero high..vasta range of products and migliori case farmaceutiche… great reliability in addition to great availability of customer support..TOP
Objednáno za 232euro a zboží nedorazilo!!!!Podpora jen sama lež “balík byl doručen” ale balíček doručen nebyl!!!Nemam peníze ani zboží.Nedoporučuji objednávat je podvod přijdete o peníze.
Hello, this is my second order placed on the site. Once again, everything was handled with great responsiveness. Delivery to France is always fast and flawless, and the products are of excellent quality. It's reassuring to be able to rely on such a solid platform. Thank you!
These are standard product quality and quick instructions.
Raccomando a tutti.
Ottima scelta.
Used this website a few times and always worked very well. On this occasion had the delivery in 2 weeks and in the box I found everything I ordered. The only suggestion: the parcel could not fit the letter box so it was left outside. A slimmer box would be much better.
Thanks
We're delighted to hear that your order arrived complete and that you've had consistently positive experiences with our service — that truly means a lot to us.
We also really appreciate your suggestion regarding the parcel size. Feedback like yours helps us identify areas for improvement, and we'll certainly share this with our logistics team to explore more suitable packaging options in the future.
Thanks again for your support, and we look forward to serving you again soon!
Warm regards
I placed an order and had a hard time the first time, especially with the payment method. I contacted customer service before confirming the order and received impeccable support. The order took a while but I still received my products in very good condition.
Thank you, this is really great.
The service remains at your disposal and do not hesitate to contact us.
See you soon!!
I made the payment and never received the product delivery, they send messages telling me to wait but they don't even know where the product is, and considering the time I've been waiting, I'm sure it's a scam, don't buy from this site, it's FAKE!!
After verification, we can confirm that your parcel has been shipped and is currently in transit. The delays you are experiencing are due to customs formalities and border crossings, steps which are unfortunately beyond our control and which can lengthen delivery times.
We invite you to wait a few more days; if no progress is made by the end of the week, we will immediately put in place a solution so that you can receive your order (return or replacement).
We apologize for this situation, which is beyond our control. Please be assured that we will remain mobilized until we receive your parcel.
Sincerely
Ottimo per acquistare en securezza!
Customer service always responds with detailed information.
Please refer to all the details with TOP-STEROIDS-ONLINE.IS.
Very disappointed, I placed my order TOP1807993021 on June 12, after waiting 2 months the package was finally delivered. But the order was not complete, I had bought 2 products
– Testos 250 mg/ml (Testosterone Enanthate) 10ml vial – Driada Medical
– Drostargos 200 mg/ml (Drostanolone Enanthate) 10ml vial – Driada Medical
I only received testosterone, Drostanolone never arrived.
There was only one product inside the package.
I have no hope of receiving the product anymore and I have already accepted the fact that I have lost my money.
Anyway, here is my report, after several exchanges and discussions. I understand the delay, but not the fact of not having received the complete order. I have been a customer for several years, I have always liked this site and I have always recommended it until now.
Thank you for your loyalty over the years, and again our apologies for this inconvenience.
We look forward to hearing from you and wish you a pleasant day.
cordially
Responsive customer service
I waited almost three weeks for my parcel and being a customer, I was worried about my order. Customer service was with me from start to finish and I could understand why it took so much longer. It was explained to me that the entire macommande would not arrive at once, as I had ordered products from different warehouses. For a quick turnaround, I recommend buying from a single warehouse. Thank you for your patience and understanding.
Indeed, when products come from multiple warehouses, delivery times are a little longer due to split shipments. We appreciate you taking the time to point this out. Your understanding and support are important to us.
The entire team thanks you for your continued trust,
and remains at your disposal for any future needs.
Very disappointed, I placed my order TOP1807993021 on June 12th and I'm still waiting for the products to be shipped. Every day they give me a new excuse not to send them. It's not like I bought 10 products, I bought a bottle of Testosterone and a bottle of Drostanolone, just two products, and it's been almost two months. Today I received a message informing me that they are going to change the brand. In other words, I don't even know when I will receive them. I will probably have to wait at least another month. Anyway, I hope to receive my products and not have wasted 160 euros.
cordially
Hello, here is my review of top-steroids-online.is, which is a very good and reliable site with quality products and excellent service. The staff responds very quickly, and the packaging is very well done and secure. Keep up the good work, nothing to complain about, thank you.
I ordered Genotropin which I received within the usual timeframe. Unfortunately, the product arrived damaged and is unusable. I paid with delivery transport insurance but so far it is impossible to get a response from customer service. I will change my opinion if my problem is addressed.
We have received your message and fully understand your dissatisfaction. We are sincerely sorry that your package arrived damaged and unusable.
After checking, we note that no request has been registered associated with your order number or email address. To ensure that your request has been addressed, we invite you to contact our team via the following link: https://top-steroids-online.help/open.php.
In addition, our support team has just sent you a message regarding the incident. Unfortunately, certain carrier-related factors can cause damage during transit. In this type of situation, we strongly encourage you to contact our customer service; we will do our best to resolve this issue quickly.
Since you have opted for insured delivery, you are covered in the event of damage or loss of your package. We therefore thank you for responding to our team's message to clarify the situation and find a satisfactory solution.
Best regards,
Two Emails and no response. They have no customer service, as I believe they are a fake company. Asking for Money back after 1 week, and no response. Other Companiesbcomplete turaround in 7 days. Don't trust them. They must have 700 fake reviews.
Hello Mike,
Thank you for your message. We are sorry to learn of your dissatisfaction. After checking, our team has responded to you on time, and your order is currently being treated normal, without any blocking.
Our answers may have been redirected to your spam file. Do not hesitate to check it.
We understand your frustration perfectly, especially when we do not see an immediate response, but we want to assure you that we are a very real business, and that we support each customer until the full reception of his order.
If you still have doubts or questions, our customer service remains at your disposal to assist you.
Sincerely,
PACKAGED PRODUCTS:
Choriomon (HCG) 5000 IU - 1 amp - Ibsa
Pregnyl – 5000 IU – 1 ampolla – MSD
Following: RR115358619TR
Created: June 3, 2025
Deposit: WH PHARMA TR
In specific this tracking, the seller didn't send me the medication in the original package, this is sad because never happened before. Another thing is that I paid for express and take over a month to get a tracking for the big order. Again first time happening because in previous order everything just go us perfect. We need to focus better in express service and Make sure everything came in the original package.
Hello Danny Mendez,
Thank you for your review, which we have taken into account.
We understand your comments perfectly, including the shipping time. Indeed, an exceptional influx of orders has led to a slight delay from our warehouse. We do their best so that it does not happen again.
Regarding the packaging, some of the products you have ordered are bound directly by the manufacturer. These references do not have a box, because the brand does not provide them in this format.
Each brand has its own packaging standards, other products from your order, still being delivered, are well provided with their original box.
We thank you for your understanding and remain at your disposal for any additional questions.
Sportingly,
He is very disappointed.
This order has to be corrected but the service function is always good.
Best products.
Continue reading solo from Top-steroids-online.is.
Hello Dave!
Grazie mille per il tuo feedback!
If I congratulate you, even though the piccolo is riardo, you are happy to enjoy the service and our products.
Your trust motivates us to leave our nostalgic memories alone.
You can add pieces to your purchase!
Hello, I left you not long ago, exactly on June 9 and June 11, a very positive and satisfactory opinion of the support that I have always received during my various orders.
However, since Monday, June 23rd, the Joy where I made the payment for my last order, I have had no further news from the site, no validation email or response to my multiple questions to customer service and this until today, nothing! I don't understand what is happening...
Hello Bousy,
Thank you for your message.
We completely understand your concern regarding the delay in validating your order.
After verification, your payment still appears to be pending. Our finance department is already working to resolve the situation. It appears that an exceptional setback has delayed the automatic confirmation of your order, and we are working to quickly identify the cause.
We encourage you to stay in touch with our customer service team. If you do not receive a response within 24 hours (excluding weekends and holidays), please check your spam folder; our messages may be redirected there by mistake.
Please be assured that we will support you until we receive your order in full.
Sportingly,
Hi, my order has since 18 of June a tracking number but nothing happens with this tracking number.
Can anyone tell me what is the problem with this order? It is nearly one month ago. Second of June.
Hello Marco,
Thank you for your message.
We understand your concern perfectly in the face of this exceptional delay and want to reassure you: your order has been taken into account and treated.
Expeditions have actually experienced a slight discrepancy due to a large volume of orders to be processed from our warehouse.
Good news: your package is now in transit and should reach you very soon.
Do not hesitate to stay in touch with our customer service to follow its routing or for any other questions.
Sportingly,
Excellent communication. A product was not in stock and they gave me replacement options. Fast international shipping. Solid products. I highly recommend this team!
Hello Mick,
Thank you so much for your kind words and positive feedback! We're delighted to hear that you appreciated our communication, the replacement options, and the speed of our international shipping. It truly means a lot to us that you'd recommend our team.
We look forward to serving you again soon!
I am very satisfied with my order as always. A serious team and quality products. Don't look elsewhere.
Hello Laura,
We are delighted that you are once again satisfied with your order. Your loyalty and trust mean a lot to us!
We strive to provide you with the best service and quality products, and knowing that we meet your expectations is our greatest reward.
Excellent cycle and see you very soon!
Sportingly,
Very satisfied with my order. The time between payment and delivery was 1 month, but customer service always responded to my emails and reassured me that the shipment to France was going smoothly.
Hello Marc,
Thank you very much for your feedback and your trust! We are delighted that you are satisfied with your order and the follow-up provided by our customer service.
Occasionally, exceptional delays may occur, especially if the transaction presents anomalies during shipment, which may slightly extend processing times. However, rest assured that our team remains available to assist you and ensure your experience goes as smoothly as possible.
We're glad we were able to reassure you and help you every step of the way. We'll see you soon for your next order, and thank you again for your patience and understanding!
Sportingly,
I am extremely satisfied with the Top-Steroids-Online website. I received my order as always; everything was very well packaged, the delivery was careful and fast, and the products are of superb quality at more than competitive prices. I have been ordering from you for many years now and I have never been disappointed. You have always been there for me with questions about delivery, payment, or anything else. I highly recommend you to everyone who reads my review; you can order with complete confidence. Thank you again... see you soon.
Hello Djacomo,
A huge thank you for your detailed feedback and your trust over the years! We are truly delighted that your experience with us is always so satisfactory, whether for the quality of the products, the packaging, or the speed of delivery.
It's a real pleasure to assist you with your orders, and knowing that you highly recommend us means a lot to us. We always do our best to meet your expectations, and your feedback is a great reward for our team.
Thank you again for your loyalty and for your recommendations, we look forward to seeing you again for your next orders! See you soon.
Sportingly
out of 3 products ordered only 1 arrived...
I am in discussions with customer service to resolve the issue.
Hello Julian,
Thank you for your feedback and for informing us of the situation. We understand your disappointment and want to assure you that your claim is already underway. Our team is currently verifying and clarifying the situation regarding your order.
We will provide you with a solution as quickly as possible and our customer service is at your disposal for any questions or additional information.
Thank you again for your patience and understanding. See you soon!
Top order
Package received quickly and without problem
Quality products as always
This is the 5th time I have ordered and I have never had any problems with the reception or the quality of the products.
I recommend % 1000
Hello Jo,
Thank you very much for your feedback!
We're delighted to hear that your order went well and that you're still satisfied with the quality of our products. It's a pleasure to assist you with every order, and your feedback motivates us to continue providing you with the best possible experience.
Thank you for your loyalty and your recommendations, it really makes us happy!
See you soon for a new order,
Sportingly
Thank you for your quality service, both on the products, the order and especially the follow-up which is clear.
Customer service provides all the necessary answers and is very responsive to my multiple orders.
Don't hesitate, trust Top-Steroids-Online and rest assured.
Hello Bousy,
Hello,
Thank you so much for your message!
We are delighted to learn that you are satisfied with the quality of our products, our ordering service, and the follow-up provided. Your recognition of our customer service means a lot to us; we make it a point of honor to remain available, responsive, and attentive to our customers.
Your trust and encouragement are our greatest reward.
We look forward to helping you again with your next orders!
Sportingly,
Top Steroids is really great I had outstanding service even though my first order got lost they took care of everything to be able to re-route a new order to me as quickly as possible they always answered my questions. I am from Canada and the order took 3 weeks to arrive I recommend Top Steroids because their service and quality of choice is incredible
Hello Mathieu,
We sincerely thank you for this detailed and positive feedback! We are delighted to learn that, despite the incident with your first order, our team was able to take charge of the situation and provide you with a quick and effective solution.
Customer satisfaction is our top priority, and we are pleased that our service met your expectations, particularly with regard to handling your questions and tracking your order.
We would also like to thank you for your trust and recommendation. We hope that your continued experience with us will be just as satisfying.
Please feel free to contact us if you have any further questions or needs. We remain at your disposal!
Sportingly,
Thank you to Top-Steroids-Online for their premium service on all my orders. Tracking emails were sent promptly, and the products were delivered in perfect condition to my mailbox. In addition, their customer service is very responsive and clear about the order status. Thank you again, and please place your orders—the quality is excellent. .
Hello,
Many thanks for this glowing review!
We're delighted to hear that you're completely satisfied with our services with every order. We're truly pleased to hear your feedback on the responsiveness of our customer service and the quality of our delivery. We pride ourselves on ensuring clear follow-ups and products delivered in the best possible conditions.
Thank you again for your trust and for this recommendation. Please do not hesitate to come back to us for your next orders; we will always be happy to assist you.
Regards,

